قطره ای از وصیت نامه امام (ره)

حمایت از محرومان ومستضعفان:

در وصیت نامه سیاسی - الهی امام (ره) آماده است:

به مجلس و دولت ودست اندرکاران توصیه می نمایم که قدر این ملت را بدانید ودر خدمتگذاری به آنان خصوصا مستضعفان ومحرومان وستمدیدگان که نور چشمان  ما و اولیای نعم  همه هستند… فرو گذار نکنید.

بایدهمه خدمت گزار ملت وخصوصا مستضعفان باشید .

طرفدار مظلومان وستمدیدگان  ومحرومان باشید.

توجه داشته باشند رییس جمهور و وکلای مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت ومظلومیت مستضعفان ومحرومان جامعه را لمس نموده ودر فکر رفاه آنان باشند.

وصیت این جانب به رهبر وشورای رهبری در این عصر … ودر عصرهای آینده آن است که خود را وقف در خدمت به اسلام وجمهوری اسلامی ومحرومان ومستضعفان بنمایند.

وشما ای مستضعفان جهان وای کشورهای اسلامی ومسلمانان جهان به پا خیزید وحق خود را با چنگ ودندان بگیرید واز هیاهوی تبلیغاتی ابرقدرت ها وعمال سر سپرده آنان نترسید…

همه در زیر پرچم پرافتخار اسلام مجتمع وبا دشمنان اسلام ومحرومان جهان به دفاع برخیزید وبه سوی یک دولت اسلامی با جمهوری های آزاد ومستقل به پیش روید که با تحقق آن ، همه مستکبران جهان را به جای خود خواهید نشاند وهمه مستضعفان را به امامت و وراثت ارض خواهید رساند . به امید آن روز که خداوند تعالی وعده فرموده است.

قتال در راه خدا وراه مستضعفین در راس امر است ودر راس برنامه اسلام است.

 

                                                         درسهایی از وصیت نامه امام خمینی (ره) -سیدمحمدشفیعی مازندرانی

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.