موضوع: "مناسبتها"

سفارش به خواندن دعای ابوحمزه ثمالی در وقت سحر

فضیلت دعای ابوحمزه ثمالی در ماه مبارک رمضان

این دعایی است که وجود مبارک امام سجاد (ع) در تمام سحرهای ماه مبارک رمضان این دعا را می خواندند این دعای نورانی فرازهای گوناگونی دارد وجمله های متعددی دارد چون همه دعا کنندگان یک سطح نیستند بعضی مشکل خوف دارند و بعضی در مرجله رجا مشکل دارند بعضی دیگر مشکلات دیگر دامنگیر آنها شده است. لذا این دعای جامع برای همگان سودمند است . البته بحث های محوری این دعا همان مسیله توحید است .

 

 

بیاناتی از فرمایشات آیت الله جوادی آملی

 

فضیلت ماه مبارک رمضان از دید بزرگان

سیره عملی امام خمینی(ره)

امام توجه ویژه ایی نسبت به ماه رمضان داشتند وملاقاتهای خود را در این ماه تعطیل میکردند وبه دعا وتلاوت قرآن و… می \رداختند . ایشان می گفتند « خود ماه مبارک رمضان» کاری است.

ونیز ایشان در این ماه دگرگونی خاصی متناسب با این ماه در زندگی خود ایجاد می کردند به گونه ایی که این ماه را  سراسر به تلاوت قران مجید ودعا مشغول می شدند.

وتوجه ویژ ه ایی به نوافل داشتند وهرگز نوافل را ترک نمی کردند . 

نجف اشرف با آن گرمای شدید ماه مبارک رمضان را روزه می گرفتند وبا اینکه در سنین \یری بودند وضعف بسیار داشتند تا نماز مغرب وعشا را به همراه نوافل به جای نمی آوردند . افطار نمی کردند وشبها تا صبح نماز و دعا می خواندند..

 

سایت افق حوزه

شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها):

فرا رسیدن ایام سوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بر فرزند ایشان حضرت صاحب زمان (عج) ونایب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ایی و تمام عاشقان و دلباختگان ایشان تسلیت عرض مینمایم .

تاکیدبر توجه امت به مسئله امامت

قال رسول الله صلی الله وعلیه وآله:

هان مردمان!خداوند عزوجل دین را با امامت علی علیه السلام تکمیل فرمود:اینک آنان که از او وجانشینانش از فرزندان من واز نسل او-تابر پایی رستاخیز وعرضه بر خدا-پیروی نکنند،در دو جهان کرده هایشان بیهوده بوده در آتش دوزخ ابدی خواهندبود،به گونه ای که نه از عذابشان کاسته ونه برایشان فرصتی خواهد بود

 

 

مشاهده شده در سایت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

                                                                          

انالله وانا الیه راجعون

مراسم در گذشت یار دیرین امام (ره) ومقام معظم رهبری (مدظله العالی) وهمه ملت شریف ایران با حضور رهبر

عزیز انقلاب وهمه مسولیین کشوری ولشکری و خانواده محترم مرحوم ومهمانان خارجی .امروز برگزار شد.