دعای صحیفه سجادیه

خدایا ، برمحمد وخاندانش درود فرست واگر در این ماه میانه روی پیشه نکرده ایم ،ما را به راه میانه آور، و اگر از راه راست گردیده ایم ، به راه راستمان بدار، واگر دشمن تو، شیطان ، ما را احاطه کرده است ، از چنگ او رهایی مان بخش.

خدایا، این ماه را با عبادت ما آکنده ساز، ولحظه هایش را با طاعت ما بیارای ، وما را یاری کن که روزه بداریم وشب هایش را با نماز ونیاز وفروتنی واظهار خاکساری در برابر تو به صبح آوریم ، تاهیچ روز آن برغفلت ما ، وهیچ شب آن برکوتاهی ما گواه نباشد.

خدایا، ما را در ماه ها وروزهای دیگر ، وتا زنده ایم ، این چنین قرار ده ، واز آن بندگان شایسته ی خودگردان که بهشت را به میراث می برند ودر آن جاودانه می مانند ؛ آنان که آنچه باید در راه خدا بدهند، می دهند، ودر حالی به سوی پروردگارشان باز می گردند که دل هایشان هراسان است؛ آنان که در کارهای نیک شتاب می ورزند وهم ایشان در آنها بریکدیگر سبقت می گیرند.

خدایا ، در هر وقت ودر هر زمان ودر هر حال ، بر محمد وخاندانش درود فرست، به شمار درودهایی که بر دیگران فرستاده ایی ، وچندین برابر همه ی آنها؛ چندا که جز تو کسی آنها را شماره نتواند کرد، زیرا تو هر چه خواهی همان کنی.

التماس دعا

مشاهده در کتاب صحیفه سجادیه دعای 44 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.